Hoe ver moet je jezelf veranderen

Komt het na een tijdje weer goed?
Pamela

Hoe ver moet je jezelf veranderen

Berichtdoor Pamela » 04 Dec 2017, 15:55

Mijn naam is pamela en ben 52 jaar ,reeds 30 jaar gehuwd ,ik heb het gevoel dat ik mij zelf helemaal verlies ,mijn man is nooit de gemakkelijkste geweest maar wel steeds hard gewerkt voor ons gezin ,nu snap ik ook wel als je hard en veel werkt dat je niet steeds thuis bent,nu krijg ik al een tijdje te horen dat hij niet gelukkig is ,hij vind mij saai ,wil extremere sex ,ben niet sexy genoeg ,vroeger gingen we op vrije dagen steeds een uitstapje maken ,winkelen ,lekker eten of een terrasje ,maakte niet uit eigenlijk! Laatste tijd liep hij d'r steeds nors bij ,na lang vragen en zeuren kreeg ik het antwoord dat ik met hem op stap was dat mijn lingerie niet pikant genoeg was ,dat ik in het pashokje hem moest helpen enz ,hij miste spanning ,kan ik begrijpen ,maar heb d'r echt moeite mee ,hij vind onze sex goed maar saai en nu wil hij niet meer ,hij doet het om mij dan maar een plezier te doen ,leuk is anders ,ik krijg er genoeg van en denk erom om alleen verder te gaan in het leven ,een man die mij niet wil vind ik niet fijn ,hij sluit zich ook helemaal af van mij en krijg steeds de verwijten dat ik niets verander maar het is dan ook nooit goed ,wij zijn eens naar een sexuologe geweest en die vertelde maar dat we dit zelf al spelenderwijze op moesten lossen ,nou ,daar sta je dan ,praten wil hij niet meer ,alles is gezegd blijkbaar ,ik geraak verbitterd,ik had dit niet zien aankomen ,weet het niet meer eigenlijk ,vertrouwde hem ook helemaal ,alles tol in mijn hoofd ,hoe moet dit verder,

Terug naar “Hoeveel moet je verdragen?”