Wanhopig wordt je ervan

Komt het na een tijdje weer goed?
Wanhopig

Wanhopig wordt je ervan

Berichtdoor Wanhopig » 13 feb 2018, 01:05

Zal me ff voorstellen... ben een vrouw van 42 jaar en ben al 23 jaar getrouwd. Hebben een zoon van 19 nu en is thuiswonend (student)sinds 5 jaar is mijn man ziek geworden. Rug naar de klote en door onderzoekingen is er ms uitgekomen!! Dus niet meer instaat om te werken dus nu werk ik.Maar omdat hij ziek is en zichzelf heel zielig vind vind meneer dat als hij iets wilt dat dat moet kunnen want ja ... wij weten niet hoe het is om niet veel te kunnen.. btw ms is gezien maar staat stil dus doet niks maar is gewoon heel bang voor de toekomst wat ik wel kan inkomen. Dus op het moment is hij heel egoïstisch en wij moeten maar braaf volgen wat hij wilt. Maar dat kan niet en wil ik niet!! Dus met als resultaat iedere dag heb je een gevecht met je man en met jezelf want zo wil je niet verder!! Dit sloopt je en kost heel veel energie.Kan hem niet bereiken wat hij heeft nergens schuld aan.Ben een zeur.. een zeikert en heel slecht voor hem want ik zet zijn zoon tegen hem op.Nee zoon heeft ook zo zijn mening en is ook klaar met vechten met vaders!!!... herkent iemand dit?? En hoe gaan jullie ermee om?? Wat moet ik nou...wil stoppen maar durf niet te springen..
Graag jullie ervaring....