spijt

vlindertjebleu

spijt

Berichtdoor vlindertjebleu » 13 Feb 2012, 15:02

Hallo,
Ik ben een aantal jaar geleden bij mijn vriend weggegaan , we hebben kinderen samen .
Ik heb in onze relatie ernstige misstappen gemaakt en heb daar erg veel spijt van , ik kan hem dit niet vertellen daar er erg veel bitterheid is , wat natuurlijk logisch is .
Daarbij is hij nu ook denk ik wel gelukkig met zijn nieuwe vriendin en wil daar geen onrust veroorzaken .
Hoe hard en zakelijk hij ook doet , wat natuurlijk logisch is , toch mis ik hem erg en verlang heel erg naar de tijd terug dat we een gezin waren . Als ik hem even zie ben ik de laatste tijd erg van slag . Ik merk echt dat ik hem leuk vind , ondanks ik hem erg weinig zie.
Ik ben gewoon ontzettend stom geweest toen en dacht dat het gras groener was bij een ander . ik ben helaas pas veel te laat er achter gekomen dat hij voor mij veel betekend en zou er alles voor over hebben het verleden te vergeten en samen opnieuw te beginnen .
Dit is natuurlijk niet bekend bij hem en ik denk ook niet dat hij hier het zelfde over denkt .
Het gekke is , ik ben wel redelijk gelukkig , ik woon al weer jaren lang samen met een lieve zorgzame man , heb mijn kinderen grotendeels bij me maar toch verlang ik erg naar mijn ex terug . Ik mis hem erg en heb zoveel spijt van wat ik hem heb aangedaan toen.
Zijn er nog meer mensen die dit hebben ? ik kan er niks mee , maar zou er graag eens over willen praten , Ik ben er veel mee bezig .
Groeten .

trotsemamma

Re: spijt

Berichtdoor trotsemamma » 01 Apr 2012, 14:41

ik herken je gevoel niet, maar waarom heb je dan die misstappen gemaakt?

nora1

Berichtdoor nora1 » 05 Apr 2012, 22:30

hallo, hier een reactie van een vrouw die de beschreven gevoelens van spijt en 'het terug willen' wel herkent, helaas, want
het is eigenlijk wel pijnlijk dit te ervaren. het houd mij meer bezig dan ik zelf ooit voor mogelijk hield..
ik ben zelf al ruim twee jaar in een nieuwe relatie met de man waarvoor ik mijn vertrouwde leven met ex
en ons nu achtjarig dochtertje heb beeindigd. had altijd het idee, dit is tijdelijk, ik moet terug. klinkt vreemd
maar zo voelde het. maar door de heftige gevoelens voor mijn huidige vriend, stelde ik de verzoening met mijn
ex steeds uit. voelde me wel schuldig maar heb in mijn tijd met ex ook veel opgegeven voor hem en voelde
met niet gewardeerd of echt diep liefgehad, een beetje verwaarloord en soms eenzaam.. als er dan iemand echt aandacht en oprecht liefde voor je toont, is een affaire niet eens zo verwonderlijk.. spijt komt vaak te laat voor de ander, al hoop je zelf dat hij dat onbewust ook heeft. misschien is dat wel zo. ik denk dat een man zich eerder bij de situatie neerlegt.
gekrenkte trots. ik begrijp je wel. als ik mijn ex zie bij het halen en brengen van ons kind gaat er zoveel door me
heen. maar dit is in mijn hoofd en gevoel. hij sluit zich duidelijk voor me af. wat ik wel begrijp.
ik wens je sterkte en je bent niet de enige.. groet. nora

neilhazel

Berichtdoor neilhazel » 28 Aug 2017, 12:31

Ik merk echt dat ik hem leuk vind , ondanks ik hem erg weinig zie.
Ik ben gewoon ontzettend stom geweest toen en dacht dat het gras groener was bij een ander . ik ben helaas pas veel te laat er achter gekomen dat hij voor mij veel betekend en zou er alles voor over hebben het verleden te vergeten en samen opnieuw te beginnen .
a research based approach get rid of double Chin.methods to loose hip fat fast and other Fitness Realted Tips.We Working Related Research Work.

Terug naar “Spijt en berouw”