Ga naar onze website AllesOverScheiding.nl

ene moment vrienden, andere moment vijanden!?

ene moment vrienden, andere moment vijanden!?

Berichtdoor terry » 05 Mei 2012, 11:02

Tot nu toe was de scheiding redelijk te doen, maar gebleken is wel dat alles in een dag tijd om kan draaien. Na flink wat woorden en verwijten tegen elkaar is het nu nog onmogelijk om samen in 1 huis te wonen. We hebben een koophuis en die zal eerst verkocht moeten worden voordat we beide het financieel kunnen opbrengen om zelf iets te zoeken. Maar gisteren is de bom ontploft hier en kunnen we niet meer onder 1 dak wonen. Conclusie. Ik zal morgen mijn spullen moeten pakken en voorlopig naar mijn moeder gaan terwijl mijn kindjes thuis bij papa zijn. Het verscheurd me. Eerst wilde hij weg, maar ontkomt hij weer aan zijn verplichtingen. Mijn ex vreet helemaal niks uit. Alles ligt bij mij en heb hem gemeld dat hij een week eens alles zelf op mag lossen. Hoe zwaar het ook voor mij is.. Ik ben gebroken en zit al bijna 24 uur te huilen als een klein kind. Ik w dit niet. Ik heb hier niet om gevraagd. Ik mis een schouder om op uit te huilen en die mij genegenheid kan geven.
Groetjes Terry
terry

Re: ene moment vrienden, andere moment vijanden!?

Berichtdoor Peppie69 » 05 Mei 2012, 18:55

Lieve Terry,
Ik vind het in de eerste plaats al heel erg knap dat je hebt geprobeerd nog een tijd onder één dak te wonen. Ik kan me haast niet voorstellen dat mij dat zou lukken. Ik weet natuurlijk niet wat er gisteren allemaal is voorgevallen, maar het zal niet makkelijk zijn geweest om je spullen te pakken en daadwerkelijk de deur achter je dicht te trekken... Natuurlijk mis je je kindjes, maar deze situatie geeft jou en je ex wel de gelegenheid om voor jullie zelf de dingen op een rijtje te krijgen en in alle 'rust' beslissingen te nemen.Ik hoop dat jullie snel weer 'on speaking terms' zijn, in jouw belang maar vooral dat van de kinders.... heel veel sterkte!
Peppie69

Berichtdoor terry » 06 Mei 2012, 10:22

Dank je wel peppie69,

Het is idd niet gemakkelijk. Het meeste waar ik moeite mee heb is dat ik mijn meiden een paar dagen niet zie, maar wil dat mijn ex eens inziet wat ik moet doen elke dag..
Mijn tas staat klaar om ingeladen te worden en ga op tijd weg. Het gevoel dat ik er vanavond niet ben voor mijn kinderen vind ik vreselijk. hoofd en hart zeggen dan weer twee verschillende dingen.. zo lastig.. Ik wil hem gewoon niet zien nu..
Bah..
Groetjes Terry
terry

Berichtdoor Innoz » 22 Mei 2012, 16:33

Hoi Terry,

Hoe is het nu met je?

Peter
Scheidingscoach

www.innoz.nl
Innoz

Terug naar Scheidingsprocedure