Hulp nodig bij uw scheiding? Bel 0800 - 88 99 000 (gratis)|info@allesoverscheiding.nl

Bijna nooit ruzie maar niet gelukkig

Home » Onderwerp » Scheiden – Ja of Nee » Ik weet het niet meer » Bijna nooit ruzie maar niet gelukkig
Bijna nooit ruzie maar niet gelukkig2018-09-05T11:11:47+00:00
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 1

Hi..

Ik ben 7 jaar samen 5 jaar getrouwd met mijn man, heb twee schitterende dochtertjes van 1 en 2.5 jaar oud. Mijn man en ik hebben bijna nooit ruzie, we zijn bijna niet geïnteresseerd in elkaars zaken en hebben het gevoel dat we elkaar juist tegenwerken( ik wil veel dingen ondernemen, hij niet)

Hij geeft eigenlijk nooit aan dat hij van me houd, en toont geen genegenheid. Hierdoor voel ik me vaak alleen en niet geliefd.
    We hebben er over gepraat maar mijn man ziet sex als genegenheid, terwijl ik door mijn verleden.. geen fan ben van sex helaas.. meer wil knuffelen en er niet altijd om willen bedelen:(

Ik weet niet goed wat ik moet doen, financieel zitten we goed, ook als we zouden scheiden. Maar de kids… we hebben bijna geen ruzie dus denk ik, moeten we bij elkaar blijven voor de kinderen?

Ik wil niet dat hij of ik de kids minder zie want hij is een super vader. Maar heb niet echt het partner gevoel meer met hem:(

Advies?

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.