1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Post count: 9

Hallo,

Mijn ex en ik zijn nu gescheiden en ons woning is inmiddels verkocht, en inbezit van de nieuwe eigennaar.
    Mijn ex krijgt nog een bedrag van 6500 euro van mij ivm de verdeling. Nu wil ze de bedrag graag contant van mij hebben. Omdat ze anders al haar eigen geld moet op eten van de bijstand. Dit omdat ze een aantal jaren geen werk of uitkering had. In die tijd leefde wij alleen van mijn salaris. Ik wil gerust aan haar wens voldoen maar ik heb geen zin problemen achter af. Daarom had ik haar al verteld dat ze een contract moest maken voor dat bedrag. Met daar in omschreven dat ging om de verdeling zoals staat in het scheidinsconvenant. Ze komt pas over een aantal jaar in aanmerking voor een evt bijstandsuitkering. Omdat ze een groot bedrag aan overwaarde heeft gekregen. Als ze een contract maakt en een 3e persoon mee tekent voor het geheel, sta ik dan safe?. Of moet ze bv dit bij de advocaat laten paseren als derde persoon. Ik betaal het bedrag het liefst via de bank. Maar ik gun haar ook het beste voor de toekomst. Alleen wil ik geen gedonder achter af. Wat kan ik het beste doen zodat ik in de toekomst hier geen problemen over krijg met mijn ex.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.