Hulp nodig bij uw scheiding? Bel 0800 - 88 99 000 (gratis)|info@allesoverscheiding.nl
Convenant2018-11-02T21:12:16+00:00
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 1

Hallo

Ruim anderhalf jaar geleden ben ik gescheiden omdat mijn partner er met een ander vandoor is gegaan.
    In het convenant is opgenomen dat we beide de kosten van de huidige woning zullen verdelen tot verkoop van de woning.
    Echter is mijn ex-partner een jaar geleden gestopt met het betalen van de hypotheek en heb ik deze een jaar lang volledig betaald maar hij heeft wel elke maand een deel van de teruggave geint.
    Momenteel staat de woning te koop en mocht deze verkocht worden dan wil ik natuurlijk eerst mijn deel wat ik dus voor mijn ex partner heb betaald terug hebben, maar nu beweert mijn ex dat het convenant ‘verlopen’ is en dat ik dus kan fluiten naar de €4000,- euro die ik dus afgelost heb het afgelopen jaar ( die hij eigenlijk had moeten aflossen volgens convenant)
    als argument geeft hij ( dat ik momenteel de woning bewoon, en dat hij zich in het standpunt stelt dat hij mij geen kosten is verschuldigd)

Is er een verloopdatum verbonden aan een Convenant?

Maar momenteel ben ik opzoek naar mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt.

Mvg P

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.