Hulp nodig bij uw scheiding? Bel 0800 - 88 99 000 (gratis)|info@allesoverscheiding.nl

daten of chatten

Home » Onderwerp » Nieuwe relatie » Daten » daten of chatten
daten of chatten2009-06-14T13:46:00+00:00
4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Post count: 2

Quote:
    Waar praat je over tijdens de eerste date?

Het is jouw eindelijk gelukt om dat leuk meisje te vragen om eens met je uit te gaan eten voor een sexdate. Je haalt haar op, begeleid haar naar haar stoel aan tafel bij het restaurant en jullie plaatsen de bestelling. Ze lacht naar jouw toe en jij ook en uiteindelijk valt er een stilte. Je zou haar wat moeten zeggen om haar bezig te houden, maar je kent haar ook alweer niet lang genoeg. Waar praat je dan over op je eerste date?

Zeg haar dat ze er goed uit ziet vanavond
    Geef haar een compliment. Zeg haar dat ze er prachtig uit ziet vanavond en dat je blij bent dat ze tijd heeft gemaakt om daar met je te zijn. Elke dame wilt graag een compliment horen en natuurlijk ook dat ze gewaardeerd wordt.

Vertel hoe bang je was dat zij niet met je uit zou willen gaan
    Vertel haar over je vrees om haar uit te vragen. Laat haar weten dat mannen ook vrees hebben om vrouwen uit te vragen. Dat je haar al een tijdje meende te vragen maar niet wist hoe en als het de juiste tijd was.

Vraag haar hoe haar dag is geweest
    Het is de einde van de dag, jullie zijn er om te relaxen en een vrouw hoort wel graag dat een man oor heeft voor hoe productief haar dag geweest is.

Vertel haar wat je momenteel doet en wat jouw toekomstige doelen zijn
    Vrouwen vinden meer zekerheid in een man als de man doelen heeft. Als je haar zelfverzekerd kan vertellen waarvoor en waarnaar je streeft zal ze zich heel comfortabel om je voelen.

Kijk om je heen en kijk waarover er te praten is
    Zijn er andere koppels net als jouw die op een date zijn, misschien is het eten ook lekker, kijk maar rond. Bewijs haar dat je comfortabel om haar heen bent en dat je alles wel een interessant onderwerp kan maken.

Wandel met haar
    Na wat lekker te hebben gegeten. Vraag haar om een stukje met je te gaan lopen. Praat dan over hoe leuk je vanavond hebt gevonden en vraag haar ook als zij het ook eens met je is. als het mogelijk is zitten jullie ook ergens neer en kijk haar in haar ogen aan. Maak een band met haar zodat zij ook vanzelf met onderwerpen komt om over te praten. Wees interessant zodat ze je constant beter probeert te kennen.

Bewondering heb ik er ook voor. Voor mij is dat gewoon geen optie. Je mist de intimiteit gewoon. Ik ben gewend aan een huis vol levendige mensen, als ik dat niet meer zou hebben…
    Nee geen denken aan.

Online dating is voor mij vrij nieuw en daarom nog een beetje frustrerend op bepaalde momenten. Maar ik heb nu wel wat leuke personen ontmoet waarmee ik nu kan chatten. Ik hoop maar dat het wat wordt.

Qwert
    Post count: 5

Hoi,

Ook ik zit na 27 jaar in een scheiding, voel mij er knap wanhopig, intens verdrietig door.
    Zie een datingsite ook niet ( meer ) zitten, had mij aangemeld via lexa, werd " gek" van al die reacties, dus profiel na veel moeite trouwens kunnen verwijderen.
    Voorlopig ben ik daar niet aan toe.
    Idd gewoon contact, zonder bijbedoelingen is fijn.
    Veel sterkte.

Timvanveen
    Bijdrager
    Post count: 2

hallo allemaal. Ik ben 7 jaar getrouwd. Mijn vrouw heeft aan gegeven geen liefde meer te voelen voor mij! Dit komt voor mij als heel onverwachts, we hebben 2 kinderen en een koophuis. Ik kan niet omgaan met het verdriet!! Im snap niet waarom er abrupt een eind komt. Ik vermoed dat er een andere persoon in het spel is. Ik denk dat ze me gebruikt heeft om haar eigen toekomst vast te stellen! Ik ben enorm verliefd op mijn huidige vrouw, ik voel me machteloos en radeloos… Zelf denk ik om van tafel en bed te scheiden omdat ik niet achter de scheiding sta. Ze heeft me 3 maanden gegeven om relatie therapie samen te volgen, maar dat doet ze dan voor mij, zegt ze? Ik voel me ellendig want momenteel doe ik alles wat ze zegt of vraagt omdat ik haar niet kwijt wil! de angst om zonder maatje te kunnen leven valt zwaar! Ik heb behoefte om te praten met mensen die ervaring hebben met soort gelijke situaties. Ik merk dat ik elke dag huil, ja ook mannen huilen! We zijn jong getrouwd zij 20 ik 25! Nu ben ik inmiddels 32 en zij 27! Ik hoop dat ik hier van me af kan praten en of steun kan vinden.!

dolfijn56
    Bijdrager
    Post count: 1

Hoi Tim,

Ik weet waar je doorheen gaat, ben zelf ook in de steek gelaten door mijn man, na 7 jaar.
    Samen hebben we 2 zoons van 4 en 7 jaar, die de dupe zijn. Voor mij was het ook totaal onverwacht.
    Hij vertelde na onze vakantie dat hij niet meer verder wilde met mij, ik wist niet wat ik hoorde.
    Woedens was ik en ontzettend verdrietig, begreep er net als jij niks van. Maar moet er wel bij vertellen dat we in korte tijd best veel hebben meegemaakt.

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.