1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 1

Hallo, ik weet het niet meer en hoop hier enige duidelijkheid te krijgen.
    Al een aantal jaren (!) twijfel ik al over onze relatie. Er zijn goede tijden, maar ook zeker slechte tijden.
    En dat ligt dan niet zozeer aan hem, maar aan mijn eigen getwijfel.
    Wij zijn al 20 jaar samen (vanaf m’n 15de) en we hebben een prachtige dochter. Ik heb alleen het gevoel dat ik mezelf een beetje in de relatie ben verloren, en niet ben wie ik wil zijn. En ik heb dan ook het gevoel dat er geen ruimte is voor de persoon die ik wil zijn… En dan denk ik ‘is dit echt alles?’.
    Ik reageer vrij emotioneel, en als het me even niet aanstaat dan ga ik op zoek naar het uiterste en als we dan een hevige ruzie hebben, dan roep ik al dat ik uit elkaar wil en het huis wil verkopen.
    Het is al tweemaal voorgekomen dat we bij onze hypotheekadviseur zaten, en dat we makelaars hebben ingeschakeld voor een taxatierapport. Maar dat laatste is nog nooit zover gekomen. Echter, voor komende week staan er twee afspraken met makelaars op de kalender en ik weet niet of ik ze wil annuleren.
    Want deze keer hebben we afgesproken om in relatietherapie te gaan. En ook hier twijfel ik weer aan!
    Ik kan niet meer intiem met hem zijn, als hij me aanraakt sla ik dicht, dan slaat de paniek toe…
    Met kerst heeft hij me alleen laten zitten, en met Oud&Nieuw is hij naar een feest geweest en ben ik met onze dochter naar een vriendin gegaan (voor het eerst in 20 jaar tijd dat we deze dagen niet samen hebben gevierd).
    Ik denk dat ik ook bang ben voor wat er komen gaat als we de ‘scheiding’ (we zijn niet getrouwd) doorzet. Zal ik dan geen spijt krijgen? Lukt het me wel alleen? Ik wordt door mijn gevoelens door het midden gescheurd, en weet niet wat te doen…

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.