1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Post count: 3

Ok…

In april vorig jaar na het kopen van een nieuw huis wat zij zo graag wilde goodie mijn partner waar ik al 20 jaar samen mee was de bom in het honden hok.

Geen duidelijke redden aangeven behalve dat het gevoel weg was. En that was it. Aangegeven eerst even rustig de tijd te nemen en te kijken of dit is wat ze wilde of en bij wat ruimte de gevoelens wel zouden komen weer. Maar dat wilde ze niet, scheiding in 3 weken afgerond, ze wilde geen partner alimentatie ( want ze wilde niet afhankelijk zijn en eens haar Eigen boontjes doppen Eigen plek etc want dat had zze nooit gehad… Oke… Midlife crisis mischien???)

Anyway, scheiding afgrond, en ze bleef en ik ook nog contact zoeken, Besloten rustig op te bouwen weer want ze gaf aan dat de gevoelens er toch weer waren. Maakte haar mee zoals ik haar in jaren niet gezien had, leuk en goed om te zien . We zagen elkaar nog op zaterdagavond, en verder leuk op de app.

Well als ik ooit vraagde wat zoek je nu en wat wil je nu, dan moest ik niet zeuren. Het was toch goed zo het gaat toch goed zo etc. Ja inderdaad het was leuk, maar ik wilde wel weten of ik iets aan het opbouwen was, of dat ik haar asl scharrel moest zien.. Mischien rare vraag maar goed.

Korte antwoorden steeds en de vraag waarom ik overall een stempel op moest drukken, blijven slapen deed ze niet, alle andere dingen wel gewoon als een normale "liefdes of opbloeinde realtie..

Nu ineens na 9 maanden uit het niets gooit ze de handdoek weer in de ring, niet eens face to face maar via een app. Ze had het graag face to face gedaan maar dat zag ze niet zitten. Het kost haar allemaal te veel energie en het blijven in circels draaien ( en met circels bedoeld ze als ik vroeg, hoe alles ging verder tussen ons , in mijn opinie normale interesseom te kijken of we op 1 lijn zaten)

Ik vroeg haar en zei dat ik het normaler had gevoonden als we gewoon eerst een face to face konden praten voordat zon beslissing genomen werd, omdat ik niet begrijp waar dit ineens vandaan komt. Eeen ander is er niet zegt ze. Ze wil gewoon rust en geen relatie meer niet met mij met niemand niet. Ok dan dien ik dat te respecteren.

Een dag later, of we mischien nog effe zaterdagavond kunnen afspreken, om nog 1 keer een leuk een knallende avond te hebben… UUUUh OK, maar nu ben ik het effe kwijt, je wil niks meer en teveel energie… Maar of we nog effe een avondje het bed kunnen delen op zaterdag…

Mischien ligt het aan mij,,, maar vind dit gewoon een vreemde situatie en wilde het even delen.

Ik snap niet dat iemand wil scheiden omdat er geen gevoelens meer zijn, dan 3 weken na scheiding weer contact zoeken en een friend+ relatie pbouwen en en rustig willen opbouwen naar een samen weer ( latten of degelijke) Alles zeggendat het goed is en ik moest net twijfelen, nergens verder over vragen etc … En dan na 9 maand weer uit het niets per App er vandoor gaan..

Is toch niet normal of zit ik er helemaal naast nu?

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.