Hulp nodig bij uw scheiding? Bel 0800 - 88 99 000 (gratis)|info@allesoverscheiding.nl

Hou zo van huidig leventje maar niet meer van haar

Home » Onderwerp » Scheiden – Ja of Nee » Ik weet het niet meer » Hou zo van huidig leventje maar niet meer van haar
Hou zo van huidig leventje maar niet meer van haar2018-04-11T10:26:07+00:00
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 1

M’n vrouw en ik zijn al sinds tieners bij elkaar en hebben lief en leed gedeeld. Altijd is er twijfel geweest of ze wel de ware voor me was. Maar ja, ik twijfel over alles. Het is triest om te beseffen dat ik altijd het gevoel heb gehad dat later "m’n echte leven" zou beginnen. M’n allereerste vriendinnetje bleef ik daarbij zien als voorbeeld hoe ik me ook zou kunnen voelen.

Ondertussen hebben we kinderen en een mooi leventje opgebouwd en de weg terug werd steeds moeilijker. Toch is onze relatie niet goed. Weinig vertrouwen, niet trots op elkaar en onvoldoende geïnteresseerd in elkaar. Hoewel ik heel veel om mijn vrouw geef, hou ik niet echt van haar.

Na jaren er over te hebben nagedacht heb ik mijn vrouw verteld dat ik niet verder wilde. Drama natuurlijk. Ze wilde nog een kans en die heb ik haar gegeven. Nu blijf ik twijfelen.

Nu lokken er elementen die het e.e.a. niet duidelijker maken. Mijn eerste vriendinnetje die weer verliefd op me is. Positieve aandacht van anderen…

Om mijn vrouw verdriet te zien hebben raakt me enorm. Ik ben helemaal van slag. Ook de gedachte dat onze kinderen hiermee te kampen krijgen maakt me gek. Wat zet ik allemaal niet op het spel?

Ik heb een aardig leven maar zonder echte liefde in m’n relatie. Een toekomst zonder elkaar biedt echter ook geen garanties voor geluk.
    Ben ik nu te zwak om de knoop definitief door te hakken en afscheid te nemen van m’n huidige leven? Ben ik een fantast die denkt dat het gras elders groener is en daarom denkt dat een relatie kan zijn zoals m’n eerste liefde?

Wat moet ik doen? Help!!!

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.