Hulp nodig bij uw scheiding? Bel 0800 - 88 99 000 (gratis)|info@allesoverscheiding.nl

mijn zokn wordt tegen me opgezet

Home » Onderwerp » Scheiden – Ja of Nee » Hoeveel moet je verdragen? » mijn zokn wordt tegen me opgezet
mijn zokn wordt tegen me opgezet2017-03-13T20:23:51+00:00
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Post count: 2

Geachte,

Ik voel me radeloos en krijg mijn leven maar niet opgebouwd. Samen een koop huis en alles vernieuwd. beiden werk en een gezonde zoon en in 1 keer weet ze het niet meer. Blijkt dat ze een relatie heeft gekregen met de kok op het werk. Die vrouwen zetten in een keer een ander masker op. gaan wat joggen op stap etc. Ze neemt mij alles af en je ziet je hele toekomst vervliegen vooral als tweeverdiener maar het ergste is het gemis van je kind.
    Ben werkelijk alles kwijtgeraakt door haar alleen omdat ze overal onze zoon voor inzet. Gelijk moet je je huis uit en iemand anders neemt je plaats over. Onmenselijk zoiets. bij gesprekken met de mediator wil ze eerst alles regelen en stelt de omgang met zoon uit. Heb er een jaar niet van geslapen en geprobeerd haar te bereiken maar ze heeft totaal geen inlevingvermogen. Ze houd alle contact af en schakelt zelfs de politie in voor stalking. Bij instanties ben je machteloos. Om woedend van te worden laat ze een ander gewoon je plaats innemen. Ik ben me gaan afvragen wat de bedoeling van het leven is geworden. We zijn inmiddels 3 jaar verder en nog geen contact met zoon. Je hele leven is nutteloos geworden en je werkt alleen voor je huur te betalen en hebt geen plezier meer in het leven. Heb in de tussentijd 6 maanden gewerkt maar ik kan dit leven zo niet meer aan. Je kunt niks meer opbouwen en dit snappen de mensen niet. Wie kan mij helpen.

Samuel
    Post count: 1

Hoi Dennis,

volhouden! Uit liefde voor je zoon, probeer je leven weer op te pakken. Wees iedere dag er klaar voor dat je zoon weer in je leven komt. Zorg dat hij trots op zijn vader kan zijn. Daarmee bewijs je het tegendeel van wat je ex doet.

dennisverhaegen

hëy samuel… wat kan ik het beste doen? wat bedoel je met je leven op te pakken. ik heb het geprobeers met iemand anders maar ik begrijp de zin van het leven niet meer. Het lijkt net of de mensen me gebruiken en ik voel me niet veilig meer in mijn eigen omgeving

Dory1981
    Bijdrager

Niet alleen mannen hebben het probleem. Ik zit met een ex die hetzelfde doet, ik ben uit huis gedwongen omdat mijn ex een Poolse, 2 weken na kennismaking in ons huis wilden. En dat na 19 jaar! Zorg dat er een rechtszaak komt, je hebt als man net zoveel rechten. Maak een plan met je advocaat met de eisen die jij wilt en onderbouw ze. Je moet er wel VOOR kunnen zorgen. Dus niet bij de pakken neer zitten en vechten. Mijn ex heeft 1 week en ik ook. Ik vind dat goed, zolang hij wel zelf de zorg ervoor draagt. Heb je een bepaald inkomen dan wordt je gesubsidieerd, a je via het rechtsloket dan krijg je nog eens kosten. Succes!

Dalton1976
    Bijdrager

Hoi Dennis,
    Ik ga net mijn scheiding in… voel precies hetzelfde, zie ook nut niet meer, waarom zijn we er nog?

De tips zijn wel nuttig ik moet nog mediation in

Wellicht een Keer appen of zo? Samen staan we sterker

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.