Hulp nodig bij uw scheiding? Bel 0800 - 88 99 000 (gratis)|info@allesoverscheiding.nl

Weet het niet meer 🙁

Home » Onderwerp » Scheiden – Ja of Nee » Ik weet het niet meer » Weet het niet meer 🙁
Weet het niet meer 🙁2018-11-28T11:03:14+00:00
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 1

Ik ben nu 10 jaar getrouwd en heb eigenlijk gewoon een schat van een man, maar voel me al tijd niet gelukkig en niet meer tot hem aangetrokken
    Denk er vaak aan, wil ik zo de rest van mijn leven door.. eigenlijk raar maar voel me best vaak eenzaam terwijl ik niet alleen ben
    Mijn man is eigenlijk beetje saai, zit het liefst lekker op de bank filmpje kijken en ik vind het heerlijk om af en toe lekker te dansen. Maar als ik een keer weg ga praat hij me altijd beetje rotgevoel aan.
    Ik heb er al vele gesprekken met hem over gehad maar er verandert niks.
    Maar als ik hier weg ga, moet mijn man ook het huis uit.
    Met zijn loon alleen kan hij het niet betalen.
    Maar dat wil ik hem niet aandoen omdat hij dit huis geweldig vind en de kids ook.

Kittyweij-strien
    Bijdrager
    Post count: 1

Ik ben dus niet de enige. Wat je schrijft herken ik en ik heb vorige week verteld dat ik zo niet verder kan en wil. Hij snapt er helemaal niks van en blijft maar vragen waarom. Ik ben vanaf dat moment aan het zoeken van woorden alleen het lukt me niet. Het enige wat ik wel weet is dat ik weg wil en opnieuw wil beginnen.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.