3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Post count: 2

Tja sinds een maand gescheiden. Zeker wennen, we wonen inmiddels ruim een maand gescheiden. Ik kan niet anders zeggen dat ik haar mis en ook het idee heb dat ik gevoelens voor haar heb. Ik kan niet in het hoofd van mijn ex kijken, maar het lijkt vice versa.
    Elkaar lieve berichtjes sturen, elkaar knuffelen als we elkaar zien en af en toe slapen we bij elkaar en hebben we sex.

Wat denken jullie zou het kunnen dat de liefde terug is, of is het een fase in het scheidingsproces? Iemand van jullie soortgelijke ervaringen? Graag jullie commentaar.

Groet Tom

wibomes
    Post count: 5

Beste Tom,

Elkaar missen, lieve berichtjes, knuffelen, samen slapen … is de liefde wel ooit weg geweest?
    Ik zou niet adviseren meteen weer bij elkaar te komen, maar wel om de liefde nog een kans te geven. Zie het even aan.
    Kleine tip: spreek met elkaar af hoe je in deze tijd met andere mannen/ vrouwen omgaat. Zo te horen zijn jullie zonder haat en nijd gescheiden. Maar nu zou het kunnen gebeuren dat de een weer hoop krijgt op herstel, en de ander op gegeven moment meldt een ander te hebben gevonden. Dat kan dan hard aankomen. Spreek dus af wat jullie gaan doen: de mogelijkheid openlaten om weer bij elkaar te komen OF op zoek gaan naar een andere liefde. Beide tegelijk kan heel pijnlijk aflopen.

Wibo Mes

wibomes
    Post count: 5

oh sorry, ik zie dat je al eerder een bericht geplaatst hebt met wat meer informatie. Ik kreeg eigenlijk de indruk dat het om een prille relatie ging, het blijkt een jarenlang huwelijk te zijn.

Nou ja, eigenlijk maakt dat niet eens zoveel uit…

Wibo Mes

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.